Kabataş Erkek Liseliler Derneği
2024-2025 Burs Başvuruları

Kabataş Erkek Liseliler Derneği 2024-2025 Burs Başvuruları

  • Burs başvurusu için son tarih 25.09.2024 Çarşamba (23.59) günüdür. Geç başvurular Kabul edilmeyecektir.
  • Burs başvurusu için gerekli belgeler sayfanın alt kısımındadır
  • Başvuru yapmak için doldurulmuş burs başvuru formunuzu, istenilen belgeleri ve imzaladığınız açık rıza metnini hepsini aynı klasör içinde niteliklerine göre ayrı ayrı isimlendirerek burs@kabataserkekliseliler.org.tr e-posta adresine konu kısmında ad-soyadınızı belirterek mail atmanız gerekmektedir. Belgelerinize mail kotası yetmediği takdirde wetransfer veya google drive aracılığıyla gönderebilirsiniz. Yaşanabilecek teknik zorlukları çözmek öğrencinin sorumluluğundadır.
  • Belgeler eksik olduğu takdirde başvurunuz geçersiz sayılır.
  • Başvuru sonuçları, başvuruda kullandığınız E-postalarınıza gönderilecektir E-postalarınızı lütfen kontrol ediniz. Başvurunuz olumlu sonuçlandığı takdirde 1 hafta içinde İş Bankasında adınıza hesap açmanız ve derneğe iletmeniz istenecektir. Hesap bilgileri geç ulaştırılması durumunda burs desteğinden yararlanılamaz.
  • Ödemeler ekimde başlamak üzere 8 ay yapılır. İlk ödeme ekim-kasım olmak üzere kasım ayında 2 aylık yatırılır.
  • Geçen sene burs almış öğrencilerimiz bu sene için yeniden başvurmalıdır.
  • Başarı bursu kazanmış öğrencilerimiz başvuru formlarında bunu belirterek mutlaka başvuru yapmalıdır. Başvurusunu yenilememiş öğrencilerin bursu kesilir. Süleyman Karadeniz Bursu kazanmış öğrencilerin maddi durum belgelerini göndermesi gerekmez. 500 puanla il birincisi olmuş öğrencilerin tüm istenilen belgeleri iletmesi gerekir.
  • 500 puanla başarı bursu kazanmış öğrenciler istenilen belgelere ek olarak,
1)E-devletten öğrenci adına alınmış ikametgah belgesini 2)Tercih sıralamasında lisemizi 1.sıraya yazdığına dair belgeyi 3) 500 tam puan yaptığını gösteren sonuç belgesini iletmekle yükümlüdür. Burs Başvuruları İçin Gerekli Belgeler

İletişim